Dieta 1000 kcal – Zasady, Heddiness, Efekty, Opinie

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Dieta 1000 kcal – Opis

Dieta 1000 kaloriito bardzo popularna dieta, choć opinie na jej temat są podzielone. Ma wielu zwolenników ze względu na efekty, które może osiągnąć. Ci, którzy są przeciwni tej metodzie odchudzania, m. między innymi kwestie zdrowotne i fakt, że po użyciu.dieta 1000 kcalmoże wystąpić efekt io-yo.Głównym założeniem jest dokładne zliczenie kalorii posiłków – całkowita kwota nie może przekroczyć1000 kaloriiMimo że jest to dość restrykcyjna dieta, możesz jeść prawie wszystko.
Proszę to zanotowaćdieta 1000 kcalPodobnie jak w przypadku innych diet, mogą nie być odpowiednie dla wszystkich. Dlatego przed rozpoczęciem diety należy skonsultować się z lekarzem i wybrać odpowiednią dla swojego ciała.

Dieta 1000 kcal – zasady

Ta dieta nie może być używana przez więcej niż 4 tygodnie. Będąc na.dieta 1000 kcalspożywać 4-5 posiłków dziennie, obiad nie powinien być spożywany później niż o 19. 00. Przerwy między posiłkami nie mogą przekraczać 2 – 3 godzin. Przed każdym posiłkiem zaleca się wypicie szklanki wody z cytryną. Ważne jest, aby w tym czasie spożywać co najmniej 3 litry wody dziennie – przyspiesza to trawienie i wypełnia żołądek, zmniejszając w ten sposób uczucie głodu. Wskazany jest również ruch fizyczny podczas tej diety (a także po jej zakończeniu 😉).
Błędem jest myślenie, że kiedy spożywasz dwa duże posiłki o łącznej wartości kalorycznej, jesz jedną z następujących rzeczy1000 kcalBędzie to korzystne dla organizmu. Taki tryb nie zapewni efektu Weight Loss. Ciało będzie przechowywać energię z posiłków, więc waga nie będzie mniejsza. Jedząc częściej mniejsze posiłki, ciało będzie w stanie spać na bieżąco.energiaZaleca się spożywanie posiłków w następujących kaloriach (w zależności od preferencji ilości spożywanych posiłków dziennie):

  • 5 posiłków dziennie:
    Śniadanie 200 kcal
    drugie śniadanie o 150 kcal
    obiad – 350 kcal
    anatema – 100 kcal
    obiad – 200 kcal
  • 4 posiłki dziennie:
    Śniadanie 250 kcal
    drugie śniadanie o 150 kcal
    pora lunchu – 400 kcal
    obiad – 200 kcal

Podczas miesiączkidieta 1000 kcalwszystkie składniki niezbędne dla organizmu mogą być spożywane, ale w ograniczonych ilościach. Codziennie powinno się podawać 60 g białka, 145 g węglowodanów i 21 g tłuszczu.
Pamiętaj, że przekąski, takie jak owoce i jogurt, powinny być traktowane jako posiłek.

Dieta 1000 kcal – Efekty zastosowania

Ściśle obserwującdieta 1000 kcalmoże stracić do 8 kg w miesiącu. Waży średnio od 0,5 do 1,5 kg na tydzień. Dieta niskokaloryczna, dostarczająca niezbędnych składników odżywczych dla organizmu, jest znacznie bezpieczniejszym sposobem na odchudzanie niż powszechnie znane głodzenie.
Zaleca się, aby dieta trwała do 4 tygodni, po czym warto przejść na dietę 1200 lub 1500 kalorii, co pozwoli uniknąćefekt io-yo.

Dieta 1000 kcal – Co jeść?

Bardzo ważnym faktem jest to, że jesz różnorodne posiłki. Nie ma określonej diety – posiłki powinny być dostosowane do preferencji osoby na tej diecie. Ważne jest, aby w menu pojawiały się produkty takie jak chude mięso, owoce, warzywa, ryby i kasze. Należy zmniejszyć spożycie cukru i słodyczy, ale także chleba pszennego, masła, tłustego i półtłustego twarogu, śmietany, majonezu, tłustych wędlin i mięsa. Należy unikać słodkich napojów i słodzenia kawy i herbaty. Zamiast smażonych produktów wybierz folia do pieczenia / grillowania. Zupy tylko na napary warzywne.

Dieta 1000 kcal – Jadłiszkory

Poniżej znajduje się przykład 7-dniowego menu, z którego możesz skorzystać, gdy jesteś nadieta 1000 kcal

Dzień 1

śniadanieTrzy omlety białkowe z łyżką dżemu, szklankę mleka niskokalorycznego i małą gruszkę.
ŚniadanieKromka chleba razowego, kromka chudej kiełbasy, liść sałaty, świeży ogórek lub kiszonka.
pora obiadu: Zupa pomidorowa z ryżem
Wniebowstąpienie0,5 szkła. jogurt, plasterek ananasa.
obiadO niskiej zawartości tłuszczu twaróg z ogórkiem i pomidorem.

Dzień 2

śniadanieKanapki: kromka tostu, łyżeczka margaryny, liść sałaty, kawałek żółtego sera + pomidor + szklanka soku pomarańczowego.
Śniadanie10 bagietek z sera homogenizowanego + 10 bagietek truskawkowych
pora obiaduSmażyć 10 kawałków mięsa z piersi kurczaka pokrojonego w kostkę w łyżeczkę oleju. Dodaj pokrojone warzywa: cukinię, marchewkę, por i gotuj przez kolejne 10 minut. Doprawiaj ulubione przyprawy. Podawać z dwoma małymi ziemniakami.
Wniebowstąpienie200 g galaretki owocowej
obiadKanapka: kromka ciemnego chleba, 50 g chudej kiełbasy + sałatka z papryki, cebuli i pomidora.

Dzień 3

śniadanie2 kromki razowego chleba, 3 łyżki chudego twarogu + łyżka szczypiorku, 2 pomidory
Śniadanieszklanka maślanki, 0,5 banany
pora obiadu2 łyżki kaszy gryczanej, 2 łyżki kurczaka lub gulasz z piersi indyka + surówka: 1/2 czerwonej papryki, 2 łyżki kiełków pszenicy, 2 łyżki zielonego groszku z łyżką oleju + szklanka soku pomidorowego
obiadKanapki: 2 kromki razowego chleba, kromka chudej kiełbasy, 2 liście sałaty, pomidor + 0,5 grejpfruta.

Dzień 4

śniadanie3 łyżki musli z suszonymi owocami, szklanka mleka 0,5% (250 ml), średnia pomarańcza
ŚniadanieSandwich: kromka chrupkiego pieczywa, łyżeczka margaryny, 30 g kiełbasy z szynką.
pora obiadu250 ml czystego czerwonego barszczu + 150 g piersi z kurczaka, gotowane w warzywach, 2 ziemniaki, 200 g gotowanych szparagów
Wniebowstąpienie200 g galaretki owocowej
obiadCiasteczka: 50 g makaronu, 50 g cukinii, 100 g pomidora, 20 g cebuli, 50 g bakłażana.

Dzień 5

śniadanieKanapka: kromka chleba, 5 dag twarożku, plasterek pomidora + szklanka soku pomarańczowego.
Śniadanie150 g jogurtu owocowego z łyżką otrąb pszennych
pora obiaduPietruszka upiekła bukiet, pieczone nogi kurczaka (bez skóry), gotowane warzywa
Wniebowstąpienie200 ml truskawkowego kissela
obiadSałatka: 100 g chudej kiełbasy, cykorii, 1 ogórka marynowanego, 1 kwaśnego jabłka, 100 ml jogurtu naturalnego.

Dzień 6

śniadanieWędzona makrela i pomidory
ŚniadanieOmlet: 2 jajka, szpinak
pora obiadu100-200 g ryb w galarecie
WniebowstąpienieSałatka z pora: surówka
obiadChude wzgórze zbudowane jest z kiełbasy.

Dzień 7

śniadanieJajko smażone na łyżce masła i kawałku pełnoziarnistego chleba + bułka z 2 łyżkami dżemu.
Śniadanie2 kromki dyni i odchudzona kiełbasa
pora obiadu1/2 Op. mrożone warzywa na patelnię + filet z łososia z rusztu.
Wniebowstąpienie: grejpfrutowy
obiadWłoski pita z mozzarellą i pomidorkami koktajlowymi

Dzień 8

śniadanieOwsianka firmy Apple
Śniadanie1 opakowanie chudego twarogu
pora obiaduPieczona pierś z kurczaka, 2 gotowane ziemniaki, 60 g parujących brokułów
WniebowstąpienieZupa pomidorowa: zupa pomidorowa
obiadSałatka z wędzonej makreli z pomidorami

Dieta 1000 kcal i alkohol

Spożywanie alkoholu podczas ciążydieta 1000 kcalnie jest zalecane (jak w innych dietach). Są to puste kalorie, które dodatkowo zatrzymują wodę w ciele.

Dieta 1000 kcal – Zalety

  • szybki Weight Loss
  • dieta jest zrównoważona

Dieta 1000 kcal – Wady

  • zmniejsza się także masa mięśniowa, wraz z utratą tkanki tłuszczowej
  • może prowadzić do niedoborów witamin, jeśli są dłużej stosowane
  • większą wagę przywiązuje się do wartości opałowej produktów niż ich wartości odżywczej
  • metabolizm zwalnia, gdy jest używany przez długi czas
  • potrzeba obliczenia kalorii każdego zużytego produktu
  • efekt yo-y po powrocie do starych nawyków żywieniowych

Dieta 1000 kcal – Opinie

Dieta 1000 kcaljest restrykcyjną dietą, więc nie każdemu udało się jej wytrzymać, jedząc ją w ten sposób. Ile kalorii do spożycia zależy od osoby. Wpływa na to wiele komponentów. Jak w każdym z nas, jest inaczej.metabolizmPodobnie jak odmienna jest aktywność fizyczna. Kiedy nagle zaczniemy dostarczać tylko jemu.1000 kcalCiało nie przystosowuje się do drastycznych zmian. To jeden z powodów, dla których ludzie odeszli.dieta 1000 kcalgłównie narzekali na efekt jojo. Ci, którzy próbowali diety 1000 kcal byli zadowoleni z wyników. Ludzie, którzy po zakończeniu diety nadal przestrzegali zasad zdrowego odżywiania, zwykle nie podążali za nimi.

Pamiętajmy– nie można szybko, skutecznie i trwale stracić dodatkowych kilogramów. Nie utknął w ciągu tygodnia, dwóch, trwało to dłużej. Podobnie proces Weight Loss wymaga czasu i cierpliwości.

Marzena Wielgus
O Marzena Wielgus 445 artykułów
Wiele rzeczy można powiedzieć o Marzenie Wielgus, ale przede wszystkim wiadomo, że są one przewidujące i doceniane, oczywiście są również precyzyjne, obiektywne i idealistyczne, ale w mniejszych dawkach i często są też rozpieszczane przez nawyki bycia agonującymi. Jednak jej uprzedzająca natura jest tym, co najbardziej lubi. Ludzie często liczą na siebie i jej spostrzegawczą naturę, szczególnie gdy potrzebują pomocy lub wsparcia. Nikt nie jest doskonały, a Marzena ma również wiele mniej pożądanych aspektów. Jej drapieżna natura i bezczelność powodują wiele pretensji i powodują, że jest co najmniej niewygodna. Na szczęście jej doceniająca natura zapewnia, że nie jest tak często.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*