Dieta 8/16 – Opinie, efekty, menu, zasady – Dieta odchudzająca 8 godzin

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Uderzyła Cię nowa dieta 8/16, która brzmi tajemniczo, ale wbrew pozorom jest bardzo prosta. Został opracowany przez Davida Zinchenko i Petera Moore’a. Ten pierwszy był szefem „Men’s Health”. Ta dieta, znana jako „Dieta 8-godzinna”, osiągnęła status bestsellera „New York Timesa”. Tyle wprowadzenia, teraz przejdźmy do betonów.Krótka i prosta dieta 8/16 polega na tym, że przez 8 godzin jemy to, co chcemy, a przez 16 godzin tylko płyny. Uważa się ją za kontrowersyjną dietę, chociaż została opracowana przez naukowców, którzy obalili trzy filary dietetyki. Ma wielu przeciwników, a także kibiców. Czym są te 3 filary, co to jest dieta 8/16 i czy można ją bezpiecznie stosować?

Obalić 3 filary dietetyki przez twórców 8-godzinnej diety

Po pierwsze śniadanie jest najważniejszym posiłkiem dnia. Powinni być hojni, pożywni i zdrowi, aby zapewnić nam energię przez cały dzień. Autorzy diety twierdzą, że nie jest ona całkiem dobra, ponieważ takie śniadanie zaraz po przebudzeniu jest trudne dla naszego ciała po całonocnym głoście, często jemy, nawet jeśli tego nie chcemy.
Drugi dogmat dotyczy ostatniego posiłku, czyli kolacji. Mówi się, że nie powinniśmy jeść do 18:00, co dla osób idących późno oznacza nawet 6 godzin niejedzenia przed snem. Inni mówią, że powinniście zjeść obiad 2-3 godziny przed pójściem spać. Twórcy diety przypominają, że nasze ciało podczas snu prawie dezaktywuje funkcje życiowe, efektywność procesów trawiennych silnie maleje.
Ostatni filar to ruch. Twierdzi się, że wysiłek trwający pół godziny, 3 razy w tygodniu z tętnem 130 jest właściwym sposobem na dopasowanie i dopasowanie. Zinchenko i Moore, twórcy diety, mówią, że tylko 8 minut ćwiczeń przed śniadaniem wystarcza, aby stymulować organizm i przyspieszyć jego metabolizm. Nie chodzi tu o intensywny trening i nadrabianie różnego rodzaju ćwiczeń, tylko proste chybotanie rąk i stóp, saneczkarstwo czy nawet spacer.

Dieta 8/16 – Przepisy żywieniowe

Dana dieta nie wymaga od nas poświęceń, głodzenia ani liczenia kalorii, które spożywamy. Z pewnością spodoba się lenistwu. 8-godzinna dieta wymaga od nas ściśle określonego sposobu życia. Możemy jeść przez 8 godzin dziennie i odpocząć przez 16 godzin, w tym czasie nasz układ trawienny regeneruje się.
Według Davida Zinchenko i Petera Moore’a, dzięki nim przybraliśmy na wadze. Brak regularności i dyscypliny sprzyja gromadzeniu się tłuszczu w naszych ciałach.

Dieta 8/16 – Menu

To, co odróżnia tę dietę od innych, to to, że nie ma określonej diety. Oczywiście posiłki powinny być zdrowe i zdrowe, zawierające owoce i warzywa. Powinieneś unikać fast foodów, ciężkiego jedzenia i jedzenia. Dieta polega na ustawianiu czasu, kiedy jesz na przykład. 8. 00-16. 00 lub 10. 00-18. Będziemy to robić w najbliższych dniach. Oprócz jedzenia w tych samych godzinach, ważne jest, abyśmy nie jedli nic przez te 16 godzin, nawet lekkiej przekąski w postaci owoców lub warzyw. W tym czasie nasze ciało regeneruje i uwalnia toksyny. Podczas diety powinieneś dużo pić, zwłaszcza wodę, także podczas naszej 16-godzinnej regeneracji.

Dieta 8/16 – Efekty

Zgodnie z zasadami diety, według twórców, można stracić do 5 kg na tydzień, aw ciągu miesiąca możemy stracić do 10 kg. Nagła zmiana stylu życia może być dla nas trudna na początku, dlatego warto się do niej stopniowo zbliżać. Uzupełnieniem diety jest 8-minutowy cykl ćwiczeń, który pozwoli nam zbliżyć się do idealnej sylwetki. Każdy wysiłek fizyczny połączony z dietą jest znacznie lepszym rozwiązaniem niż sama dieta.

Dieta 8/16 – Opinie

Dieta 8/16 m pomimo wzbudzania sporych kontrowersji po wydaniu wydaje się być rozsądnym rozwiązaniem na drodze do wymarzonej postaci. Z pewnością spodoba się leniwym ludziom, którzy nie mają czasu i chęci zliczania kalorii, przygotowywania zdrowych posiłków i wylewania siódmych potów na siłowni. Zachęcamy do komentowania i dzielenia się z nami swoimi spostrzeżeniami i efektami.
Dieta kopenhaska – opis, strona główna, opinie
Jagody Goji. Czy pomogą ci szybko schudnąć?

Marzena Wielgus
O Marzena Wielgus 446 artykułów
Wiele rzeczy można powiedzieć o Marzenie Wielgus, ale przede wszystkim wiadomo, że są one przewidujące i doceniane, oczywiście są również precyzyjne, obiektywne i idealistyczne, ale w mniejszych dawkach i często są też rozpieszczane przez nawyki bycia agonującymi. Jednak jej uprzedzająca natura jest tym, co najbardziej lubi. Ludzie często liczą na siebie i jej spostrzegawczą naturę, szczególnie gdy potrzebują pomocy lub wsparcia. Nikt nie jest doskonały, a Marzena ma również wiele mniej pożądanych aspektów. Jej drapieżna natura i bezczelność powodują wiele pretensji i powodują, że jest co najmniej niewygodna. Na szczęście jej doceniająca natura zapewnia, że nie jest tak często.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*