Dieta kopenhaska – opis, strona główna, opinie

[Głosów:1    Średnia:5/5]

Dieta kopenhaska jest również nazywana „13-dniowa dieta na raj„. Czy jest to dieta cudowna, o co w niej chodzi i czy ktokolwiek może jej użyć, przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej o tej metodzie odchudzania.

Dieta kopenhaska – co to jest?

Dieta kopenhaskapolega na spożywaniu określonej diety przez 13 dni. Jest znany jako bardzo restrykcyjny i wymagający dużo silnej woli, ale bardzo skuteczny. Aby uzyskać najlepsze rezultaty, należy spożyć trzy posiłki dziennie o określonej porze, wypić co najmniej 2 litry wody, zmniejszyć spożycie soli i tak dalej.nie poddawaj się przez 13 dni🙂 Posiłki obejmują głównie: jajka, chude mięso, warzywa, owoce.

13-dniowe leczenie jest wystarczające do osiągnięcia pożądanych efektów. Ten czas nie może być przedłużony, ponieważ może być szkodliwy dla organizmu. Podanie.dieta kopenhaskanie wytworzy zaplanowanych wyników. Celem diety kopenhaskiej jest przyspieszenie metabolizmu. Można go stosować raz na dwa lata. Jeśli z jakiegoś powodu zostało przerwane przed upływem 6 dni, należy poczekać 6 miesięcy przed następnym startem.

Dieta kopenhaska – efekty po 13 dniach leczenia

Po zakończeniu diety niektórzy ludzie stają się szczupli15 kgJednak średnia Weight Loss wynosi 4 – 8 kg. Przez tak krótki okres czasu są rewelacyjne.wynikiAby uniknąć utraty kilogramów, ważne jest utrzymanie zdrowych nawyków żywieniowych nawet po zakończeniu diety w Kopenhadze.

Dieta kopenhaska – Jadłisław

Dieta kopenhaska przewiduje trzynaście dnimenuTo musi być ściśle przestrzegane. Brak odchyleń ani podżegania. Ważne jest również picie co najmniej dwóch litrów wody dziennie. Aby uzyskać najlepsze wyniki, posiłki powinny być przyjmowane w następujących godzinachŚniadanie: 8:00 – 21:00,
lunch: 12:00 – 14:00,
kolacja: 16: 00-18: 00.


Hatosfera:

Dni 1 i 8
Śniadanie – filiżanka czarnej kawy z łyżeczką cukru
Obiad – 1 – 2 twarde jajka, szklanka szpinaku lub brokułów
Kolacja – resztki wołowiny, lekka wegetariańska sałatka

Dni 2 i 9
Śniadanie – filiżanka czarnej kawy z łyżeczką cukru
Obiad – resztki wołowiny z sałatką, można również jeść owoce – jabłko, grejpfrut
Obiad – plasterek szynki (chude), kieliszek jogurtu naturalnego

Dzień 3 i 10

Śniadanie – filiżanka czarnej kawy z łyżeczką cukru
Obiad – szklanka szpinaku lub brokułów + świeże owoce
Obiad – plasterek szynki, 2 jajka gotowane na twardo + kilka zielonych liści sałaty

Dni 4 i 11
Śniadanie – marchew startej na tarce
Obiad – pół paczki twarożku, średniej marchewki + 2 twarde jajka
Kolacja – sałatka ze świeżych owoców + kubek jogurtu naturalnego

Dzień 5 i 12
Śniadanie – filiżanka czarnej kawy z łyżeczką cukru
Obiad – porcja gotowanej ryby (chudy – pstrąg lub dorsz)
Kolacja – resztki wołowiny + szklanka gotowanego szpinaku lub brokułów

Dni 6 i 13
Śniadanie – filiżanka czarnej kawy z łyżeczką cukru
Obiad – porcja małego kurczaka + kilka liści sałaty
Obiad – 1 – 2 jajka twarde, kubek jogurtu naturalnego

Dzień 7
Śniadanie – filiżanka herbaty z łyżeczką cukru
Obiad – porcja smażonego lub gotowanego mięsa (chude).
Czas na lunch to nic.

Dieta kopenhaska – prawodawstwo

Posiłki są dość łatwe do przygotowania. Najtrudniej jest przygotować „befsztyk”, który nie jest tak popularny w naszym kraju.

BEFULTURE

Składniki:
– 15 dag wołowiny (filet lub kark)
– cytrynowy
– pieprz
– łyżka oliwy z oliwek

Sposób przygotowania:
Pokrój mięso na małe plasterki, potrzyj sokiem z cytryny i pieprzem. Pozostaw do lodówki na 45 minut, następnie smaż mięso w oliwie z oliwek przez ok. 10 minut. Tak przygotowany.bursztynspożywać z sałatą, skroplić sokiem z cytryny i oliwą.

GOTOWE GOTOWANIE NA PARZE

Składniki:
– 300 g świeżych filetów rybnych
– cytrynowy
– Ulubione przyprawy (np. Przyprawy itp.) Owoc składa się z: ziołowej papryki, tymianku, ziół prowansalskich, ale bez soli).

Sposób przygotowania:
Przetrzyj umytą rybę przyprawami. Połóż rybę na parującym sitku i gotuj przez około 10 minut. Na koniec posyp sokiem z cytryny.

ZAPŁATA

Składniki:
– 2 gotowane jajka
– szpinak
– 1 pomidor

Sposób przygotowania:
Zagotuj szpinak (gotuj do odparowania wody). Pokrój gotowane jajka i pomidory na kostki. Wymieszaj wszystkie składniki.


Kopenhaga Dieta i kawa

Czy można wyeliminować kawę z menu?

Ci, którzy nie lubią kawy, mogą wypróbować inne, jaśniejsze odpowiedniki kawy (może im się podobają) – np. „Kawa nie jest zbyt miękka”, „Kawa jest zbyt miękka”, „Kawa jest zbyt miękka”, „Kawa jest zbyt miękka”, „Kawa jest za miękka”, „Kawa jest zbyt miękka”. Jacobs Velvet ,.Green CoffeeNestle Ricore. Kawa z cukrem stymuluje metabolizm i organizm, bez tego trudno wytrzymać do pierwszego posiłku.

Czy na przykład można zastąpić kawę? herbata?

Jeśli osoba, która ma dietę trzynastodniową, nie może przekonać się o kawie, może ją zastąpić.herbataAle może to wpłynąć na twoją wytrzymałość – w końcu następny posiłek jest godzina dwunasta. 00 – 14. 00. Jeśli nie uda ci się przestrzegać zasad tej diety, lepiej będzie poszukać czegoś lżejszego i nie tak wymagającego. Nie każde ciało jest w stanie wytrzymać tak rygorystyczną dietę.

Czy można pić dodatkową porcję kawy?

Nie zaleca się picia większej ilości kawy niż pierwszego posiłku. Kawa z cukrem przeznaczona jest do stymulacji organizmu. Kawa ma właściwości odwadniające i jest wypłukiwana.witamina CW takim przypadku powinieneś wypić dodatkowe szklanki wody z sokiem z cytryny, gdy tylko zjesz kawę.

Kopenhaga Dieta i ćwiczenia

Podczas diety w Kopenhadze radzimy nie ćwiczyć. Zwiększone ćwiczenia mogą spowolnić Weight Loss. Zamiast ćwiczeń zalecane są spacery i marsze. Pomoże to jeszcze bardziej poprawić wyniki.

Dieta w Kopenhadze i efekt jojo

Jeśli chcesz tego uniknąćefekt jojoPo zakończeniu diety należy pamiętać o zasadach zdrowego żywienia, nie jeść, a nie „rzucać się” na jedzenie. Zachowując zdrowe nawyki, utrata wagi nie powróci.

Kopenhaska dieta i alkohol

Jak już powiedzieliśmy wcześniej, bycie na diecie w Kopenhadze jest nie do przyjęcia.wszelkie odstępstwaAlkohol jest zatem zabroniony.

Dieta w Kopenhadze i papierosy

Palenie ma ogólnie negatywny wpływ na wszystko, ale jeśli chodzi o palenie podczas diety w Kopenhadze, nie ma to wpływu na proces Weight Loss.

Dieta w Kopenhadze – zalety

  • natychmiastowe efekty,
  • uczenie się zdrowych nawyków żywieniowych,
  • nie wymaga aktywności fizycznej,
  • niektórzy przyznali, że stracili chęć zjedzenia słodyczy po zakończeniu diety
  • posiłki i łatwo dostępne produkty.

Dieta kopenhaska – wady

  • bardzo restrykcyjne, nie każdy może wytrzymać takie zasady przez 13 dni,
  • Zapewnia niewielką ilość kalorii w ciągu dnia (ok.900 kcal), osoba odchudzająca odczuwa ciągły głód,
  • niedostateczna podaż węglowodanów i witamin podczas diety może powodować osłabienie organizmu,
  • tak szybki Weight Loss to głównie kropla wody i tkanki mięśniowej z ciała,
  • na końcu13-dniowa dietametabolizm spowalnia, dzięki czemu łatwiej przytyć
  • dietetycy raczej odradzają tę dietę z powodu silnego obciążenia organizmu, niszczy ją i spowalnia jej metabolizm.

Dieta kopenhaska – opinie

Ludzie, którym udało się wytrwać na tej diecie, rzeczywiście stracili dużo funtów. Niektórzy skarżyli się na fakt, że dieta w pierwszych dniach bardzo ich osłabiała, pojawiły się bóle głowy i pojawiły się zmęczenie. W niektórych przypadkach ciało przyzwyczaiło się do tego stanu rzeczy i powróciło do normy, ale są ludzie, którzy nie wytrzymują takiego głodu.Dieta kopenhaskaNie jest to kosztowna dieta, nie wymaga wiele czasu na przygotowanie posiłków. Warto wziąć pod uwagę opinie większości dietetyków, którzy raczej odradzają stosowanie tej diety.

Czy użyłeś któregokolwiek z poniższych rozwiązań?dieta kopenhaskaJak się z tym czułeś, czy wytrwałeś do końca i podzieliłeś się swoimi doświadczeniami w swoich komentarzach?

Marzena Wielgus
O Marzena Wielgus 445 artykułów
Wiele rzeczy można powiedzieć o Marzenie Wielgus, ale przede wszystkim wiadomo, że są one przewidujące i doceniane, oczywiście są również precyzyjne, obiektywne i idealistyczne, ale w mniejszych dawkach i często są też rozpieszczane przez nawyki bycia agonującymi. Jednak jej uprzedzająca natura jest tym, co najbardziej lubi. Ludzie często liczą na siebie i jej spostrzegawczą naturę, szczególnie gdy potrzebują pomocy lub wsparcia. Nikt nie jest doskonały, a Marzena ma również wiele mniej pożądanych aspektów. Jej drapieżna natura i bezczelność powodują wiele pretensji i powodują, że jest co najmniej niewygodna. Na szczęście jej doceniająca natura zapewnia, że nie jest tak często.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*