LaChia – Chia Nasiona do odchudzania: opinie, ceny, gdzie kupić

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Nasiona Chia LaChia & mdash; naturalny środek, który promuje szybki spadek i stabilizację wagi. Ich unikalna formuła pomaga osiągnąć najlepsze ustawienia bez szkody dla zdrowia. Dodanie tych ziaren w diecie, można zapomnieć o głodzie, a funty i cale zacznie topić się przed naszymi oczami. Co najważniejsze, wyniki będą pozostawać przez wiele lat.

Table of Contents

Co to LaChia?

LaChia ziarno niskokaloryczne mędrca rodzaju. Zawierają one maksymalną ilość składników odżywczych. Naukowcy odkryli im najbardziej skutecznym suplementarstwem na szybkie zmniejszenie masy ciała, odmłodzenie i poprawić ogólną kondycję.

Get nasiona Salvia hispanica. Roślina ta rośnie w Ameryce Południowej i Australii (tylko w ekologicznie czystych regionach). O ogromnych zalet Chia znał Azteków i Majów mądry. W diecie tych ludów użyteczne nasiona były obecne na pewno.

Zboże Chia kształcie fasoli. Tylko ich wielkość sięga 1 mm, a powierzchnia jest pokryta wzorem ulgi. Kolor może być czarny, brązowy lub szary, biały. Nasiona mają taką samą kompozycję użyteczną, niezależnie od odcienia. Są one przechowywane przez długi czas i mają przyjemny smak, przypominający smak orzechów.

Nasiona LaChia mogą być spożywane, nawet jeśli jesteś na diecie ograniczonej np jeść na Atkins lub systemu Dukana. Nie są one źródłem nadmiaru kalorii. Ziarno tylko do suplementu diety z ograniczoną przydatnych elementów, które przyspiesza utratę wagi i zdrowia jest dodatnio wpływa.

Jak

Gdy w żołądku, małe ziarna LaChia aktywnie pochłaniają wilgoć. Po tym, natychmiast wzrośnie do 30 razy i stać żelową. Małą porcję nasion wypełnia żołądek. Człowiek czuje się pełny, a więc zużywają znacznie mniej jedzenia, nie przejadać, a okazuje się, aby szybko schudnąć.

Co najważniejsze, uczucie pełności, występujące po spożyciu nasion po 10-15 minutach, a nie sztuczne. W ich skład, jak wiele zdrowych składników, witamin, które organizm naprawdę dostaje wszystkie niezbędne substancje. Z tego powodu, może normalnie funkcjonować.

Jeśli regularnie spożywać ziarna, dyskomfort, koniecznie towarzyszący żadnej diety. Jest zmęczenie, drażliwość, zmęczenie. W ich miejsce przychodzi uczucie suplementkości, tak aby schudnąć okazuje z przyjemnością.

Chia nie jest stymulantem. Pęd witalności i energii po ich użyciu jest ze względu na zrównoważony skład zdrowych składników.

Nasiona LaChia

  • Pomoc RID (szybkie) Masa . Ich stosowanie tłumi głód bez powodowania szkód ciała. Przyspiesza przemianę i spowalnia proces absorpcji tłuszczów, węglowodanów.
  • Poprawa zdrowia podczas gdy na diecie . Każda dieta, która tworzy deficyt składników odżywczych. To pogarsza stanu hormonalnego, nerwowego, układu krążenia, są bóle stawów i mięśni. Witamy Chia pomaga uniknąć takich negatywnych konsekwencji. Ich skład ładowność rekompensuje braku elementów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania narządów.
  • ma działanie odmładzające & mdash; po kilku dniach wygląd nasion jest znacznie się poprawiła. Skóra staje się elastyczna i będzie młodzieńczy wygląd. Przyczynia się to do dużej koncentracji antyoksydantów. Proces starzenia spowalnia, wynikiem jest skuteczne procesy przeciwutleniające.
  • poprawia wytrzymałość & mdash; niskokaloryczne, nasiona mają wysoką wartość energetyczną. Muszą one być zawarte w diecie osób zaangażowanych w sport.
  • Minimalizacja negatywnego wpływu destrukcyjnych czynników środowiskowych & mdash; spożycie ziaren, poprawia układ odpornościowy. Mamy zasób wewnętrzny oprzeć czynników agresywnych.
  • Zmniejszenie ryzyka wystąpienia poważnych chorób & mdash; stabilizacji ciśnienia, zmniejszenie poziomu cholesterolu, minimalizują ryzyko udaru skrzepów krwi i nowotworom.
  • wyeliminowania skutków złego odżywiania & mdash; po dodaniu nasiona zasobów diety organizm szybko odzyskać. Dzieje się tak nawet wtedy, gdy osoba miała lat boli niedożywienia.
Zdrowe ziarna zapewniają kompsuplementsową pozytywny wpływ. Pomagają znaleźć figurę marzeń, by stać się bardziej zdrowe, odporne i piękne.

Skład

Nasiona LaChia są naturalnym magazynem przydatnych składników. Poziom koncentracji tych ziaren nie twierdzą żadnego produktu. Fakt świadczą wyniki badań laboratoryjnych. Rozważmy unikalną kompozycję nasion:

  • celuloza włókno roślinne (niestrawny), które pochłaniają płyn po wprowadzeniu do żołądka. Oni pęczniały, zapewniają uczucie sytości. W końcu człowiek długo nie chce jeść, spożycie kalorii jest znacznie zmniejszona. Prowadzi to do utraty tłuszczu aktywnego uzyskać idealną figurę. Błonnika Chia jest 1/3.
  • Białko Ziarna zawiera 19-23% czystego białka. To samo stężenie substancji w mięsie. Białko jest głównym składnikiem do mięśni i tkanki łącznej budowy. Przy niedostatecznej konsumpcji schudnąć, przy zachowaniu masy mięśniowej, to niemożliwe. Łyżeczka LaChia spełnia 1/5 dziennego zapotrzebowania na białko.
  • omega-3 i omega-6 wielonienasycone kwasy tłuszczowe są aktywatorami lipolizy. Jest to proces spalania tłuszczu. One pozytywnie wpływać na kondycję włosów, skóry, poprawy czynności układu krążenia, zmniejszenie stężenia cholesterolu.
  • wapnia poprawia stan włosów i paznokci, przydatnych do układu kostnego.
  • potasu pomaga w utrzymaniu optymalnego zdrowia mózgu i serca. On także należy do kategorii naturalnej energii. Zawartość potasu w nasionach dwa razy wyższy niż w bananach i ziemniaków, zawartość kalorii jest znacznie niższa. Pozwala to na zachowanie aktywności fizycznej i intesuplementtualnej, a nie w tym dieta pożywne, ale szkodliwe dla zorientować produktów. Wspomaga przyswajanie białek.
  • Witaminy E i oraz najsilniejsze przeciwutleniacze. aktywują regenerację zasobów organizmu. Przyczynia się to do znacznego odmłodzenia, utrzymując ton.

łączny wpływ tych substancji na organizm bardzo pozytywne. Dzięki nieocenionych korzyści z nasion Chia LaChia uznanych przez naukowców jako „super jedzenie”. W tej kategorii wchodzą naturalne produkty o wyjątkowych właściwościach odżywczych. Są pożywne i zdrowe.

Sposób stosowania

Aby korzystać LaChia naprawdę wygodne. Wymagana część ziaren zawarta w woreczku. W dniu muszą być brane trzy razy: podczas śniadania, a potem obiad i kolacja w jednej torbie. Aby zapewnić szybką utratę masy ciała, jeden posiłek, pożądane jest, aby zastąpić część nasion. Nie należy bać się głodu. Opakowanie suplementu wystarczy, aby poczuć pełny.

nasion stosuje się w postaci czystej, jako dodatku do żywności, w postaci oleju lub roztarte na proszek. Pre-kucharz Chia nie jest konieczne. Surowe ziarna po prostu zjedzone lub zameshivaetsya do zbóż, sałatek, sosów, koktajli, produkty mleczne, soki. Dodawane do owoców, warzyw, wykorzystywanych w procesie pieczenia gotowania. Ale lepiej jest obróbce cieplnej, aby ich nie narazić.

Bo to jedzenie (normalny), a nie suplementiem, ścisłe wytyczne dotyczące stosowania nie. Do przestrzegania pewnych schematach i przedziałów użytkowania nie jest konieczne. Ważne jest, aby przestrzegać normalnych nasion i pić dużo wody. Jedzenia łyżkę nasion, trzeba wypić szklankę płynu. Szczegółowe instrukcje na opakowaniu.

Minimalna szybkość przyjmowania Chia 6 dni. Ale widoczne rezultaty pojawiają się już w pierwszych dniach.

Nasiona

Chia pomóc rozwiązać problemy estetyczne, które są poza tym bardzo trudne do wyeliminowania. Dodatkowo poprawiają zdrowie, pobudzić zasobów organizmu. Uczynić je przydatnymi dla:

  • Szybkie i bezpieczne odchudzanie, spalanie tłuszczu budować w najbardziej problematycznych obszarach.
  • Zachowanie i wzrost masy mięśni.
  • Walka z głodem, przejadanie.
  • odmłodzenie, poprawa paznokci, skóry, włosów.
  • przyspieszania przemiany materii (metabolizmu).
  • poprawia trawienie, przywrócenie mikroflory jelitowej.
  • Pozbądź się toksyn, cholesterolu.
  • Promocja zdrowia, wzmocnić odporność organizmu.
  • poprawić wytrzymałość fizyczną.
  • Szybkie odzyskiwanie po porodzie. Możesz zacząć korzystać z końca laktacji.

Przeciwwskazania

Chia ziarna i mdash; Produkt naturalny i przyjazny dla środowiska. Jego bezpieczeństwo jest udowodnione naukowo. Przepisane dawki, ryzyko efektów ubocznych jest minimalne. Jednak niektórzy z nich korzystać ostrożnie. Przeciwwskazania co do rodzaju suplementu

  • skłonność do alergii sezamowy i gorczycy.
  • W połączeniu z suplementami lepkości krwi lub zmniejszenia ciśnienia krwi.
  • Podwyższony poziom trójglicerydów.
  • Rak prostaty.
  • ciąży, a następnie karmienie piersią.

Chia bardzo aktywnych produktów, więc ma na silny efekt ciała. Przed rozpoczęciem biegu skardze należy skonsultować się z suplementarzem. To zalecenie jest szczególnie ważne dla osób z chorobami przewsuplementłymi.